Days like this

Regn, regn och åter regn. Eller vänta lite, det var ganska fint på förmiddagen, men nu! Lägerdeltagarna hade dressyrtävling idag, så det var mitt jobb att skriva protokoll. I regnet! Det blev väldigt blött, och programmen gick nästan sönder. De sista gick inte ens att skriva på, för att de blev så blöta. Jag tycker inte om att skriva överhuvudtaget, och så skulle jag liksom skriva och skydda protokollet så gott det går samtidigt. Inte direkt min högsta önskan! Just nu är det dock ganska mysigt. Vinden har börjat ta sig rejält, så regnet piskar mot fönstret och jag sitter här i myspys-kläder, med datorn i famnen. De andra kollar på "börja tävla", en film jag anser ytterst ointressant och inte särskilt lärorik. De enda de i princip visar är kommentarer från ryttare som rider i de olika grenarna.

Kommentarer
Postat av: Davy

mysigt ^^ sen kmr du ihåg å puss världens bästa som ja inte träffat på 2 år från mej <3

2008-08-04 @ 22:20:22
Postat av: Simone

åh, I'll try! ^^

2008-08-05 @ 15:06:06
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0