Next of kin

Vaknade runt två, när jag egentligen skulle vara hos min broder. Inte direkt något som spelar så stor roll, eftersom vår släkt alltid är sen. Jo, det var kräftskiva idag!  Väl där, möts jag av broder min med gips på benet samt med utväxt mustasch och skägg, lite a lá Tom Hanks i Cast away! Jag och Pillan med barnen till parken, medan brorsan var hemma och slappade. Han får alls inte stödja på benet, vilket han påminner Pillan om hela tiden, men när det kommer till något han vill så är han snabb med att skutta runt. Jo, hon berätta om hur hon fick göra frukost till honom varje morgon på grund av det, men att han ändå skulle åka med för att handla godis, så att det skulle bli rätt sorter! Hur som helst, var det trevligt att umgås med Wille och Nelli, och herregud vad stora de blivit! Wille har en lättare form av en trehjulig cykel, som han cyklar runt med och svänger hur bra som helst (stanna är dock lite svårare, eftersom den saknar broms)! Efter vi varit i parken gick vi hem, och pappa (eller ja, fafa, som ville så fint kallar honom) hade kommit. Denise, Anna och Magnus (Annas pojkvän) kom sedan och runt sju-tiden och hade lite kräft-prövning av olika sorter, där smålandskräftorna vann! På kvällen körde vi sedan lite spel och pratade lite.

(skrivet igår, bloggen blev sär)


Kommentarer
Postat av: Lille

och vet du då? vi hade kräfsskiva igår och hos oss vann dom småländska kräftorna också :D

2008-08-17 @ 19:15:17
URL: http://icemoore.blogg.se/
Postat av: L

fint stavat aja, kräftskiva* ;)

2008-08-17 @ 19:15:57
Postat av: Simone

Näjmeen!! fett coolt!!! :O vi måste vara typ nuuu!!!!! :O

2008-08-18 @ 00:49:21
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0