Ask me no questions I'll tell you no lies

Nu har jag äntligen flyttat till Segeltorp, och huset är underbart mysigt. Det jobbiga är att det är krångligare att ta sig till skolan än vad jag hade trott, så jag har gjort ett besök till Huddinge gymnasium idag. Själva skolan var urmysig, och om klassen är bra så kommer jag förmodligen att byta (om det finns någon plats vill säga för just nu är det fullt, men det ska eventuellt vara en som byter). Hur som helst hade det blivit en resväg på 15 min (högst 30, beroende på när jag åker eller om jag går till den andra bussen), och till Tullinge tar det minst 45 min. Jag har i alla fall en bra känsla över detta, men den nuvarande klassen kommer jag ju sakna!

Internet-tillgång är det ganska dåligt med just nu. Visserligen har vi trådlöst bredband (dosa med USB alltså), men det blir väl inte riktigt att man orkar koppla upp sig och vara inne så länge.

Nu börjar våran lektion, så bråttom fick jag!

Kommentarer
Postat av: Terran

Uuu, spännande me nya huset :D Tycker vi säger att nästa söndag är där ;D

Det låter som att du tyckte huddinge va bra, kör på bara om de känns bra :) <3

2008-12-18 @ 22:34:39
URL: http://teatravelsmallriverstream.blogg.se/
Postat av: Simone

Jo, jag hade tänkt det ocksåå! :D typ någongång mellan jul och nyår... ;) saknar att spela speeeel! :O Jo jag hade tänkt det om jag får plats och klassen är bra! hööh, o närmre lille kommer jag ocksåååÅ!!! :D:D:D <333

2008-12-18 @ 23:41:51
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0