Skye's the limit

I söndags var det även julkonsert i Salems kyrka. Jag fick för mig att det var i Säby kyrka, men efter ett tag där utanför, insåg jag att det kanske inte var där vi skulle vara. Hur som helst kom jag i alla fall fram tillslut, och de andra hade inte ens börjat öva ännu, så det ordnade sig.




Solot gick bra också. Lite synd att jag inte kunde texten utantill, men jag hade ju glömt den i kyrkan på torsdagen, så jag hann inte träna in den. Fast helt ärligt tror jag inte att det var särskilt många förutom jag som brydde mig.



Jag känner att jag inte riktigt lägger in mina inlägg när det är menade. Detta skrev hur som helst i söndags!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAHAHAHa bilden... vad lång man är ! hahah.. men du, ditt solo gick bra, det lät inte som att du var osäker på texten alls.. så det så :d pusspåsimoneförjagälskarhenne :D<3

2008-12-13 @ 21:50:51
Postat av: Simone

haha, men jag hade ju text, så då är det såklart jag kan sjunga den..men det blir faktiskt inte samma känsla! ^^ jo, du ba..prhuump, sjunker ner mitt i ledet..eller vad man ska säga? xD höhö, mobb mobb! :O naah, jag skoja bara... Förlåååt, snälla...förlååååååt?



PusspåLilleförjagälskarhenneocksåochhonärunderbar! <33 :D :D

2008-12-17 @ 21:39:15
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0