Let it snow

Nu ska här komma lite uppdatering med bilder för er som saknat sådant! Både idag, igår och iförrgår har jag handlat julklappar, så nu har jag köpt alla förutom en! Idag var jag dock bara iväg en kort runda för mig själv i Skärholmen (tar ju inte mer än en kvart att ta sig dit) och sedan åkte jag på bio med Danne och Johan. Vi såg på Yes man, visserligen inte den bästa filmen, men sådär töntigt rolig precis som jag gillar filmer!

Torsdagen den 11/12 var det avslutning på soft! Fast så mycket soft var det ändå inte, mer än att vi lekte litegrand och hade det allmänt mysigt som vanligt. Sedan var det ju julmiddag också, fast den åt jag med kören (soft ät när vi fortfarande sjöng).

     
     


Den 12/12 var det Lucia-firande i skolan. Inte direkt bästa tåget jag varit med om, men sedan var det inte särskilt bra planering inför det heller. Första föreställningen gick ju inte särskilt bra. Andra gick lite bättre, men det var inte heller sådär superbra direkt. Jag gjorde i alla fall inte bort mig när jag och Anna sjöng acapella.



Sedan på lördagen den 13/12 var det lucia i Säby kyrka för Rönninge borg. Vi var dock bara sex personer, men det gick bra i alla fall. Visserligen kunde jag inte endel av texterna och glömde skriva ned dem, så jag mimade och såg glad ut då. Hoppas att det fungerade bra! Föressten fick Petter vara brandman, för Kerstin litade tydligen inte på pensionärerna!

     

Den 14/12 var det sedan ett betydligt större luciatåg, och då var jag lucia. Som jag längtat till att vara det, och äntligen! Allting gick jättebra, fastän det droppade stearin i håret och på ryggen. Visserligen var det en del låtar jag inte kunde även då, och jag råkade sjunga lite när en skulle sjunga solo, men det var i alla fall roligt. Sedan efteråt kom det typ sex personer som ville ha kort med mig som lucia. Det var lite smått underhållande, för de var inte ens japaner!



Nu kan det bara få komma lite snö till julafton!

Kommentarer
Postat av: Lille

kul inlägg med mycket bilder, me liiike =D fick inspiration och bombade mitt senaste inlägg med massa bilder, du måste in och se efter :D <3

vill träffas snart simoone ;)

2008-12-22 @ 12:52:09
URL: http://icemoore.blogg.se/
Postat av: Simone

åhå, det ska jag göra i massoor!! Faktum är att jag gett upp om att läsa alla andras bloggar utom din, iaf just nu, för jag orkar inte! men din vill man ju inte missaa!!! :D och Imorgon ses viiiI!!! sedan får vi ses i mellandagarna! ;) <333

2008-12-23 @ 23:27:08
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0