The Test

Japp, idag ringde min läkare och skulle kolla hur vi hade det med feber etc, och tala om mina provsvar. Det visade sig att jag har Salmonella. Okej, för att jag hade extrema magkramper, men liksom det är ju ändå en ganska allvarlig sjukdom? Frågan är mer hur jag fick den, om inte morsan fått den från Thailand och jag blev smittad av henne. Det är väl mest sannolikt! Hur som helst, får vi se hur det blir med att arbeta på Rocklösa nu. Det finns ju en viss smittorisk, och där skulle jag ändå vistas en del i köket, och runt massa barn. Nej, jag får ringa Lena och se vad hon tycker om det! I övrigt mår jag ju bra, så själva utfallet är ju över. Nu går jag bara runt som en smittobärare, med inga direkta symptom själv, men ändå möjlighet att föra sjukdomen vidare. Lite smått läskigt ändå!

Idag, blir ännu en dag på stranden. Vi är enformiga, men vi åker i alla fall till olika stränder. Vi ska även se lite raukar, och sedan på kvällen ska vi gå ut och äta i Visby. Jag kanske uppdaterar ikväll, annars kommer jag att skriva imorgon!

Kommentarer
Postat av: Malin

hoppas allt blir som det ska älskliing :)

jag saknar dig och jag älskar dig gruuft mycket <3

2008-07-30 @ 20:16:15
URL: http://[email protected]
Postat av: Simone

åh, jag hoppas det också! :) saknar dig också, sötis! <33 löv på dig!!

2008-07-31 @ 00:28:43
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0