Welcome back, Carter!

Jag har tänkt på det här med artighet. När jag möter nya personer vill jag automatiskt sticka fram handen och säga mitt namn för att hälsa. Fast ibland hejdar jag mig själv, för det är väl ändå inte så man gör nu för tiden. Eller vad tycker ni, är handskakning ute?

Även idag har jag haft en sådan där soft dag med stickning, plugg och tv-tittande. Dessutom hade vi husvisning, men det kom bara en familj. I alla fall bättre än inga, men det går ju inte mycket framåt! Inte bästa tiden att sälja hus just nu helt enkelt. I morgon börjar skolan också. Jag längtar inte direkt!

Jag hade ju tänkt få upp mer bilder, och det kommer! Just nu passar det helt enkelt inte in några, och dessutom har jag problem med minneskortet! Nu ska jag i alla fall sussa. Godnatt, folks!

Kommentarer
Postat av: sofia

haha vi säger ju att ni inte ska flytta ju, d e inte meningen helt enkelt;) hm ja har oxå tänkt på handskakning, vet faktiskt inte men d e typ en reflex:p

2008-11-05 @ 20:45:14
Postat av: Simone

jomen exakt! :P Jag röstar för att vi fortsätter med det! :D höhöh.. men jo, vi har ju ett nytt hus nu liksom..blir jobbigt annars! xD

2008-11-05 @ 20:55:14
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/
Postat av: Terran

Men eller hur! Man vill verkligen hälsa med handskakning, men man känner sig så gammelmodig eller nåt då :P Haha, och jag tänker alltid på att folk är så slappa i handen när man hälsar, det ska ju vara ett staigt handtag ;P Hahah, jo. Vi fortsätter me det tycker jag oxå 8)

2008-11-07 @ 21:32:56
Postat av: Simone

hahaha, jo man tycker ju det...typ hej-ta-inte-på-min-hand-slappa! men det är mys-mys, man blir liksom glad när folk är artiga och skakar hand! :D

2008-11-09 @ 19:39:15
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0