First snowfall

Idag har det snöat. Visst det är mysigt i sig, men kylan som det innebär skulle jag kunna klara sig utan. Jag önskar att man kunde få göra det. Fast jag längtar jättemycket till lucia, som innebär mycket mer sång, samt julen och lov!

Jag funderar på att byta skola och linje. Även fast det egentligen inte finns något annat alternativ för mig än NV. Jag har ju inte direkt någon fallenhet för att gå något estetiskt och sedan kunna bli något på det. Dessutom skulle det innebära att jag vore tvungen att gå om ettan. Mitt huvud hade dock älskat mig, för det blir hälften så mycket plugg. Nej, jag tror inte jag gör det, men vi får se. Jag har ju trots allt ett tag på mig att besluta mig. Vad tycker ni?

Nej, jag ska försöka sova tidigt, så att jag kan plugga lite på kvällarna nu i veckan. Har helt avstått ifrån plugg över helgen, och jag antar att det kommer att stå mig dyrt. Jaja, jag får ta och prata med skolan.

Kommentarer
Postat av: linnéa

gör så som det känns bäst simone. du kan ju som sagt prata med skolan och se vad som tycks. men om du går något estetiskt kan du inte bli något efter direkt, men du kan ju plugga vidare om allting känns bättre då, kanske har du mycket motivation för det. eller nåt...

2008-11-16 @ 21:05:59
Postat av: Simone

jo, det är saant! ^^ höhö, tackar tackar! saknar dig! <3 :)

2008-11-16 @ 21:27:47
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-11-16 @ 21:31:08
Postat av: Terran

Jag tycker du ska byta om det känns bra, du behöver ju faktiskt inte plugga ihjäl dig redan, vila lite på annat gymnasium, så kan duta igen dig senare, plugga vidare lix :) Men gör som de känns bäst!

Härligt med snö, men aa, lite varmare kan de ju få vara x)

2008-11-17 @ 22:02:16
URL: http://teatravelsmalllriverstream.blogg.se/
Postat av: Simone

joo..men jag vet inte..Jag vill liksom ha alternativ när jag gått ut gymnasiet..Och om jag nu skulle vilja studera vidare till läkare, så blir det typ omöjligt om man går någon annan linje.. "/

2008-11-17 @ 22:32:05
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/
Postat av: sofia

oj, men varför vill du byta?:o av egen erfarenhet säger ja byt om du inte trivs riktigt, d kan bli bättre! men vad skulle du isf gå? tänk på saken och följ ditt hjärta;)<3

2008-11-19 @ 20:46:31
Postat av: Simone

jo, det är ju det jag menaar..men liksom..man måste väl ändå tänka lite på framtiden ocksåå..Då kanske det behövs att man går emot sin vilja i nuläget?

2008-11-19 @ 22:45:55
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0