The storm, I

Jag har pluggat kemi hela dagen. Med tanke på hur dåligt del 1 av detta prov gick vill jag få mycket bättre nu på andra delen. Jag tänkte att jag i alla fall borde alla uppgifter vi har haft i läxa denna gång i alla fall, så nu är jag klar med det. Jag borde göra läxorna allt eftersom vi får dem, men jag har väl inte riktigt haft någon tid för det. Det känns inte alls som det kommer gå bra på provet. Jag förstår, jag kan detta nu, men jag kan inte komma ihåg allting, det är liksom för mycket som handlar om för olika saker. Fast det är inte det som gör att jag inte minns. Det är för att kemi har blivit så himla tråkigt nu, och alla som känner mig vet hur svårt jag har för att få in något jag anser tråkigt.

Jag känner mig inte heller helt kry. Känner mig jättetrött igen, och orkar knappt göra något alls. Proverna från Södertälje Sjukhus har kommit också, så det har ingenting att göra med någon brist jag har. Jaja, jag får väl lära mig att leva så här.
Nu ska jag i alla fall kolla lite på tv, kanske läsa lite mer kemi och sedan gå och lägga mig. Ha det underbart gott folk!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas det går bäst på kemi-provet!och jag vet det där med läxorna, det blir lätt så.. hmm..

och förresten, i somras blev jag också jättetrött och orkade ingenting..men proverna visade ingenting. hm!

2008-12-01 @ 18:22:28
Postat av: Simone

Jo, det är ceepeee! men jag vet inte, jag börjar bli ganska van, så man kanske får lära sig leva med det.. Känns bara så orättvist!

2008-12-01 @ 23:19:42
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0