True lies

Igår bar det av till Poetryjam, och även fast vi hade lite svårt att hitta kom vi tillslut dit (sent dock). Var inte riktigt som jag önskat - lite lite Tommie vill säga, och lite för mycket poesi (akey, man hör att det är ett huvudtema, men det finns annat där också). Intressant dock när en improvisations-sångerska (var på senaste poetryjam jag var på) sjöng. Upp och ned, ned och upp, bak och fram. Nej, inte direkt, men låten satte sig. Var dock trevligt att träffa Niklas "på riktigt" igen, för det känns som det var ett tag sedan. Åh vad jag har saknat hans lite skämtsamma (hoppas jag) förolämpningar.

Idag har däremot inte varit särskild händelserik. Jag har varit i skolan och nu är jag hemma och tar det soft. Skönt att få vila, även fast jag har historiaprov, muntlig svenskaredovisning samt spanskaprov nästa vecka. Jaja, jag ska försöka och inte överanstränga mig. Fast det är jag visserligen ganska bra på. Nu ska jag i alla fall kolla på en Disney-film om två bortskämda flickor. Sjukt töntig, men väldigt underhållande. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: lille

ahkey, jag förstår att du missade kören för poetryjam, lät ju helmys :D såå, men du måste komma på söndag och sjunga vaggvisa =D

2008-11-22 @ 00:15:18
Postat av: Simone

åhå, jag skaa! ..men det känns som jag kommer vara lika nervös då som jag var när jag sjöng skivan xD höhöh.. <33 jo, helmysmys vare! :)

2008-11-22 @ 13:07:51
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0