The Gallant hero and the tragic Victor

Andra världskriget. Vi har arbetat med det, och jag känner igen det mesta, men ändå finns det nytt jag lär mig. Dessutom har jag glömt bort det mesta. Visserligen så kommer jag ihåg det när det väl nämns, men jag måste ändå plugga till provet nästa vecka. Jag har beslutat mig för att komma igång i tid, så att jag kanske kan få bättre betyg.

Jag tror jag måste hoppa av franskan. Inte för att jag vill det, men jag har kommit fram till att det är 3 h mer än vad resten av klassen läser. Mer plugg och mindre tid vill säga! Jag har ju redan problem med att orka med, så det är nog nödvändigt. Tråkigt dock, men jag får väl tänka lite på mitt välbefinnande och inte bara framtiden för en gångs skull. Jag saknar tiderna man kunde leva i nuet.

Kommentarer
Postat av: sofia

na, synd. men d låter som ett bra val;)

2008-11-19 @ 20:48:21
Postat av: Simone

joo, det är nog deet.. känns rätt skönt faktiskt..men trååkigt! " /

2008-11-19 @ 22:44:49
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0