Oh, brother!

Idag hade jag tillslut det där kemi provet. Jag har t.o.m. pluggat på flera dagar innan det, och ändå gick det inte särskilt bra! Fast det är väl ingenting man kan göra något åt antar jag. Jag är så extremt trött nu och om jag kunde skulle hade jag tagit en power-nap, men då kommer jag väl inte somna ikväll. Har redan extremt svårt för det, så jag vill inte utmana ödet. Nej, det blir ett varmt bad nu, och sedan ska jag, Petter, Nicklas och Johan (förhoppningsvis) åka till Anderaskyrkan och kolla på Tommie, Irma och Magnus. Efter det kommer Petter att följa med hem. Massor med mys!

                      

Hmm, kanske ser lite trevligare ut så här..
I alla fall var jag ju tvungen att pröva min nya kamera, och det blev visst på blommor (jag gillar att fota blommor, akey?)

Kommentarer
Postat av: lille

fina bilder simon e =) och jag tror att det gick ganska bra på provet ändå, du var så duktig och pluggade innan och efter kören igår ju :D hih

2008-11-07 @ 21:44:08
Postat av: Sofia

ja d tror ja oxå:) du e ju bra på sånt ju, ja tror att ngn underskattar sig sj;) btw fina blommor:p:D

2008-11-07 @ 23:44:34
Postat av: Simone

jo, jag trodde också jag var bra på sånt...men icke, detta gick inge braa! :O böhöh :(



men tack, tack! <33

2008-11-09 @ 19:35:07
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0