In a different light

Jag pluggade i alla fall litegrand till dagens naturkunskapsprov, så det kändes helt okej. Fast å andra sidan brukar det jämt visa sig gå dåligt med den känslan, så man får väl se. Dessutom tror jag inte att mina nuvarande lärare förstår mina krångliga beskrivningar över att försöka visa att jag faktiskt kan en del, lika bra som mina förra. Jag saknar Rönninge Skola så enormt mycket på alla sätt och vis! Man hade inte heller särskilt många läxor där, även fast i princip alla klagade. Nu är det så enormt mycket att plugga hela tiden!



Så nu har man i alla fall satt in sig i miljön igen, och jag hatar det , för jag blir så himla frustrerad på många sätt och vis. Först och främst för att man inte kan göra så mycket för världen som man vill, men även för att man p.g.a. lathet, brist på tid eller annan orsak dessutom bidrar till miljöförstöringen. Jag har i alla fall tänkt mer på att inte ha onödiga lampor tända, så när jag är själv hemma är hela huset i princip mörkt. Väldigt mysigt för övrigt, om inte lite smått trötthets-framkallande (som om man inte är det nog annars). Gå.. Jo, det skulle jag vilja göra mer, men i och med att man har tonvis med läxor att släpa hem varje dag, skulle bara min rygg ta skada av det. Jag är inne i en negativ period igen, men vi skyller allt på Christer och Britt-Marie!



Imorgon kommer någon som eventuellt ska hyra vårat hus. Jag blir tvungen att prata engelska med honom (hjälp?!), fast det ska nog fungera bra. Önska oss lycka till!

Kommentarer
Postat av: sofia

ja d tror ja nog, du ägerju på engelska;):) lycka till!

2008-11-12 @ 13:34:42
Postat av: Simone

bahaha, noot! ^^ ..inte på att prata iaf!

2008-11-12 @ 18:17:44
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/
Postat av: lille

lycka till så mkt:d fast det redan är gjort nu ;) sego är man:d

2008-11-13 @ 15:07:36
Postat av: Simone

böhö, men sen skrev jag ju inte om det förrän det var klart hellah! xD såå..inte så lätt att lycka till innan liksom ^^

2008-11-13 @ 21:42:54
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0