Another Thursday at County

Nu känns det som att det var ett tag sedan det uppdaterades här. Jag har velat göra det, men har inte riktigt haft någon tid. Man blir tvungen att prioritera annat helt enkelt!

Hur som helst, det har hänt ganska mycket på sistonde. Eller nej, i helgen som var hände det mycket. På lördagen var det partyparty hos farmor och farfar. Ah, jag hade roligt när jag nämnde det till Johan.

- Ska vi gå på bio på lördag?
- Nej, jag ska på fest
- Fest?! ..vart och när?
- Hos farmor och farfar


Reaktionen var i alla fall rolig, så tänk er. De som känner Johan har det nog ganska lätt, och ni andra. Lycka till!

Det var i alla fall roligt att få leka lite med brorsbarnen (jag vill ständigt kalla dem mina barnbarn, men det är väl för att jag känner mig som en pensionär på så många sätt och vis). Dessutom trevligt att träffa släkten.




Söndag tillbringades i kyrkan, med release-party av dopskivan. Live-föreställning, och jag fick sjunga min låt. Sista låten, så man fick liksom vänta jättelänge. Dessutom hann vi inte värma upp så bra, och inte heller träna, fast det gick rätt bra i alla fall. Linnéa - Lille - Isheden äger i alla fall och jag smälter varje gång jag hör hennes stämma. Känns lite fel att lyssna på sig själv hela tiden, men hon sjunger ju versen efter mig så jag blir tvungen!

Efteråt blev det middag med Pillan, Matte och brorsbarnen. Mysigt så det skälver om det!


Måndag hände det inte så mycket på, förutom att det var snöstorm och jag fick vakna upp med ett sms ifrån Petter, som gjorde mig ganska så avundsjuk. Han skrev något i stil med:

"Nu är det 35 grader, solen skiner
och jag sitter i skuggan och dricker
en kall öl med min kusin och kollar
på flodhästar"


Mitt svar lydde:
"jag ligger i sängen och kollar på snöstorm istället,
men visst det är lika mysigt!"
 


I tisdags hände det inte heller så mycket mer än att vi hade prov i andra världskriget. Det kändes bra, och jag skrev i alla fall sönder mig. Dessutom hade vi simmat på morgonen, och det hände lite missöden när jag skulle ta mig dit. Hade en svimmattack i morse, och efter all motion och energiförbrukning av energi jag inte hade, mådde jag extremt illa. Fast jag kämpade igenom dagen, så jag var ganska stolt över mig själv sedan!

Igår och idag har varit som en vanlig dag. Fick just illamående-attack igen, men det borde gå över snart. Ska sticka lite, och sedan ska jag försöka sova.

Kommentarer
Postat av: lille

ååh, vet du en sak. så mycket fina ord som jag får från dig får jag inte av någon annan. det betyder så mycket när du säger så...<3 kan inte beskriva hur starkt stöttad jag känner mig.. men det är du med. av mig

2008-11-28 @ 18:05:06
Postat av: Simone

håhåh, men man kan ju inte låta blii! :D <33 och jag vet, du är bäst! <33 man känner sig starkare i din närvaro!

2008-11-29 @ 01:25:42
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0