A shift in the night

Så vi åkte till andreaskyrkan, men självklart kostade det en 100 kr, vilket jag inte hade, då jag lyckats glömma min plånbok hemma. Dessutom hade varken Nicklas eller Petter någon lust att betala det (de vet ju ännu inte hur underbart bra dessa människor är). Hur som helst gick vi i stället till gamla stan och tog en fika. Lyckades hitta ett jättemysigt café, som senare visade sig vara ett bög-café. Dels märkte man det på musiken, dels för att det var en pride-flagga utanför (fast det märkte vi dock inte förrän vi lämnat stället igen).



Vi mötte upp Johan, och gick oss en promenad (väldigt jobbigt, då jag inte planerat att gå särskilt mycket, och hade klackar och dessutom var fett trött). Inte direkt helt lyckad kväll, men klart mysig var den. Speciellt när vi var hemma igen och jag och Petter var för oss själva. Det var skönt att äntligen få sova!



Kommentarer
Postat av: Denise

Är det en bar också? Och ligger nära tunnelbanestationen? Kan ha varit den gaybaren jag var på med Chris & Mario, men det var som sagt mer övervägande bar än cafe. Kan iofs hända att de säljer fika där på dan..

kram

2008-11-10 @ 23:36:38
URL: http://metrobloggen.se/dockan
Postat av: Simone

Nja, tvivlar jag på...den var iaf runt 8, men jo rätt nära..precis mitt emot ett pharmacy.. Fast det var ingen bar ocksåå, neej...

2008-11-11 @ 00:19:57
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/
Postat av: sofia

haha trevligt, me lite miljö ombyte;)

2008-11-12 @ 13:28:28
Postat av: Simone

håhåh, jaa! ^^

2008-11-12 @ 18:19:09
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0