Quo vadis?

Värk, explosion. Dunk, dunk.
Som en tidsinställd bomb, ja det är så det känns.
Liksom en nia upp till och med en tia.
Ohanterlig, obotlig. Snart sprängs det. Snart!


Jo, just så kändes det igår. Outhärdligt! Jag liksom låg och grät, och skakade av kyla samtidigt som huvudet höll på att brinna upp. Så mamma tog mig till sjukhuset. Det var ingen väntetid, så det var väldigt skönt. Jag fick i alla fall ett piller - Stesolid, som är ett lugnande medel. Alltså muskelavslappnande, och lindrande mot värk. Dessutom blir man tröttare av att ta det, och sova var just vad jag ville. Vi kom hem runt tre-tiden, jag tog stesoliden och somnade ganska snart. Jag önskade att jag alltid kunde få ett sådant piller när huvudvärken är som jobbigast, men det är tydligen väldigt beroendeframkallande så man ville inte ge mig det.



Idag kom Petter hit. Sista dagen tillsammans innan han åker till Afrika. I två hela veckor! Jag kommer sakna honom något enormt mycket. Nästan så att jag gör det redan nu, bara för att jag vet att det kommer vara lång tid innan vi ses.





Dessutom, om ni nu inte ser det, har jag blekt mitt hår. Får se om jag kanske klipper mig imorgon. Känner att man borde göra sådant samtidigt, så kanske folk känner igen en lite mindre på måndag!
.....Moaahahah!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Peeeetter har klippt sig! :O :O Och vi kommer sakna honom springer iväg gråtande

2008-11-15 @ 15:25:51
Postat av: Simone

mhm, det har han gjort jaao! :D höhö

2008-11-15 @ 16:15:57
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/
Postat av: lille

vad läskigt det med ditt huvud.. det måste bli bättre.. det ska ju inte behöva vara sådär, nej det kan inte vara sådär, för det är helt sjukt :S stackaren alltså. mm...så är det..

men till något positivt! FIIN du är i håret siiiimone!!<3

2008-11-15 @ 17:28:57
Postat av: Terran

så jäätte jobbigt med huvet! :o inte braoo :/

Men! Du är snyyggis i håret! :D <3

2008-11-16 @ 01:38:22
URL: http://teatravelsmallriverstream.blogg.se/
Postat av: Simone

böhöö, nä det tycker jag inte!! ..men nu är det normal-huvudvärk igen! ^^



och tack i massoooor!!! :D <333

2008-11-16 @ 12:21:56
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0