Wake up

Idag på kören fick jag höra inspelningen till våran skiva. Lät inte fullt så hemskt som jag trodde, men det lät absolut inte som jag. Visst vet jag att man inte hör sig själv så som andra hör en, fast jag har ju ändå lyssnat på andra inspelningar av mig. I och för sig sjöng jag ljusare i denna låt än vad jag brukar göra, så det kan vara det. Roligt att se vad de andra säger om det!

Igår hände en sak som aldrig hänt förut: Jag somnade till under en lektion (visst jag har sovit i skolan när vi kollat på film, men detta var under en genomgång). Hur som helst hade vi en vanlig mattelektion, som vanligt med genomgång och jag verkligen hatar att ha sådana i matten och eftersom jag ändå aldrig lyssnar, travade jag upp böckerna som en kudde, och lade mig ner på bänken för att vila litegrand (jo, som gjort för att somna). I alla fall snarkade jag tydligen (vilket, jag inte gör!!), och jag hörde våran mattelärare säga något i stil med "Simone, sover hon?", så jag tog upp huvudet, och sa "Jag sover inte, jag lyssnar..". Lite sådär smått uppenbart, så alla skrattade. Fast det kan jag bjuda på!

Just nu sitter jag med kemin. Första pappret var lätt. Det andra verkade lätt, men verkar inte vilja fungera, troligen är jag egentligen för trött för detta. Så ah, med det jag just påbörjat har jag 2 st kvar (sammanlagt 3 st), och just nu känns det som att det kommer att ta hela natten!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag vill gratulera på din namnsdag idag :-)

2008-10-28 @ 14:00:06
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Simone

åhå, man tackar man tackar! :D alltid trevligt när okända människor säger något, nu blir jag glad! :D:D

2008-10-28 @ 17:40:41
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0