In the middle of nowhere

Igår var det skivinspelning i Salems Kyrka. Jo, det gick bra fram till att jag skulle spela in mitt solo! Jag var jättenervös, och skakade i hela kroppen, och enda upp i stämbanden. Början blev helt okej, men framåt slutet blev det darrigare och darrigare. Jaja, det är väl bara för dem som kommer att äga skivan sedan att spola förbi mig, och fram till Lille. Gud, vad hon sjunger bra! På tyska sjöng hon också, liksom en naturbegåvning!

Efteråt åkte jag och Danne till Petter ute på landet ingenstans. Rättare sagt Rosenhill för dem som känner till trakterna. Oerhört mysigt hus, trots endel skavanker. Dessutom har han allt vad man behöver i sitt rum: stor soffa, stor säng, skrivbord, dator och teve! Nej, jag skulle kunna bo där ute någon gång under vinterhalvåret, med tänd brasa och myskläder. I alla fall kollade vi på The Librarian - Return to King Solomons Mines, som inte alls var lika bra som ettan. Det jag gillade med den var att Noah Wyle (alla mina kompisar bör känna till honom vid detta lag) är huvudrollen, samt lite småroliga scener som egentligen är helt misslyckade (det är väl i och för sig vad som gör dem roliga). Sedan var vi lite småtrötta så vi spenderade natten ihopträngda i Petters säng. Mysigt självklart, men det blev rätt så varmt efter ett tag! Visserligen pratade vi en hel del och jag utgav ett x antal bitchslapar, innan vi slutligen somnade.

På morgonen blev det steka pannkakor, lite gitarrspel samt lite utfrågning om antiken, innan jag och Danne slutligen begav oss hem i höstregnet.

Kommentarer
Postat av: Den icke-bra sjungande Lille

Näh Simon e! Så får du inte säga. Du sjunger minst lika bra, eller så passade låten bättre till mig. D hade en sämre relation med låten så det kanske påverkade också!

Ses idag. PUSS<3

2008-10-16 @ 16:19:03
URL: http://icemoore.blogg.se/
Postat av: Simone

hahaha, mjoo saant! ..men du sjunger faktiskt bättre, det är ett faktuum! :D:D <333 o sen va det nervositeten that drag me down a bit! ^^ höhöh

2008-10-16 @ 22:23:24
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0