The greatest of gift

Just nu är det massor i skolan. Eller nej, inte mycket så, fast mycket tråkigt på samma gång! Jag tror jag ska ta livet av mina lärare snart (är för glad för att ta mitt eget)!

I alla fall, i fredags var det söndag (träff med dressyrgruppen, bara vad vi kallar dem, bli inte förvirrade). Hur som helst, det var mysigt! Vi pratade massor och hade allmänt trevligt! Efteråt kom Petter och vi hade myspys, utav bara den. Kollade på Harry Potter and the Order of the Phoenix, vilken Petter inte hade sett innan, samt gjorde lite...Annat!

I Lördags var jag och min nya kompisskara på bio. Lite sådär halv-töntiga som vi är, kollade vi på Mamma Mia: Sing-a-long. Inte världens höjdare som film, men klart sevärd om man gillar att sjunga. Sen att Colin Firth och Pierce Brosnan är med gör den ju inte värre! Speciellt inte när Colin Firth sjunger "Our last summer", för då liksom smälte jag. Mhm, snygging, sång och gitarr är en bra kombination! Mamma fyllde också år på Lördagen, så det blev väl att jag grattade henne ganska så väldigt smått!

Igår var det mest plugg, lite chill och film med Petter, sedan ännu mer plugg! Idag var bara allmänt tråkigt, bortsett från att cityakuten gick, och Prison Break är tillbaka! Jo, jag älskar min tv och skulle inte kunna leva utan den! (eller jo, egentligen skulle jag klara mig utan just min tv, bara jag får de kanaler jag vill ha samt en dvd-spelare).


Idag blev en sådan där "vara-uppe-längre-än-jag-borde-dag", så nu ska jag i alla fall slumra. Sov sött!


Kommentarer
Postat av: Terran

Förstod väl att det inte va filmen du va ute efter... ;) haha

2008-10-21 @ 12:44:05
Postat av: sofia

haha, tänkte pre d samma ;) och ja vet prison break! :D<3

2008-10-21 @ 19:14:07
Postat av: Simone

..åhå, var det verkligen så tydligt? :P hahaha

2008-10-21 @ 19:16:44
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0