Be patient

Långa skoldagar: 08.10 - 16.40. Det tär på krafterna, och mitt huvud är inte med på noterna där. Nej, det har svårt för att koncentrera sig kortare dagar, men det håller på att dö på Torsdagarna. Jag har typ drogat dextrosol idag (tre hela paket), men inte hjälper det något vidare! Jag menar, en normal-människa hade fått värsta sockerkicken, men det verkar inte vilja fungera på mig. Hur som helst, har jag testat snusa idag. Nu kan jag säga att det smakar skit, och verkligen veta att det gör det också! Sen kände man också bara av att ha den inne några få minuter, hur det brände på tandköttet. Nej, det är inte bra!

Kommentarer
Postat av: lille

meeen, nu är det ju helg :D vila på =D<3

2008-09-12 @ 08:41:10
Postat av: Simone

Jo, I will! :D eller nja, ska plugga! ^^ för ja pallar ju inte ha kvar allt till nästa vecka.. :P vi har något liksom varje daG! x]

2008-09-12 @ 16:11:38
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0