Blood sugar sex magic

Akey, imorgon har vi musikprov, så jag sitter just nu och lyssnar igenom massa rap-låtar! Jo, ämnet är just hiphop.
För dem som undrar vad skillnaden mellan hiphop och rap är, ska jag berätta det. Hip hop är en kultur där rap, graffiti och breakdance inkluderas. Rap är alltså musik och text inom hiphop-kulturen! Japp, nu vet ni. Jag har länge undrat, och tänkt dem som samma sak, men man lär sig ändå något. Sen hur mycket annat jag kan inför provet, är en annan sak, men jag ska nog lyckas hyfsat ändå!

Hur som helst, har min nya dator lagt av. Ja, jag gillar det verkligen! Fast det värsta var nog att min ipod satt däri när den stängdes av, och tänk om. De borde gå att rädda, men tänk om alla mina filer försvinner! Liksom, all min musik putsväck, jag dör! Nej, jag hoppas den klarar sig. Nu måste jag koncentrera mig på musiken, så att jag kan lägga mig snart. Jag är fett trött, och ändå lade jag mig i tid igår! 

Kommentarer
Postat av: L

haha, funny! Blood sugar sex magic är ju inte alls hiphop ;*

2008-09-17 @ 22:21:10
URL: http://obalans
Postat av: Simone

hahaha, jag vet...Det är red hot chili peppers.. x] ...tänkte först att man skulle missuppfatta om man kunde någe..men pallade inte bry mig! :D

2008-09-19 @ 20:57:13
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0