Into that good night

Hela mitt liv utom jag själv har raderats. Vad finns det för mening? Alla mina filer på datorn: alla texter jag har skrivit, och alla bilder! All musik, fast det gör ändå inte så mycket för den kan man ersätta med exakt samma igen. Fast allt det som ska hjälpa mig minnas, allt det är borta! Förmodligen. Den är inne på lagning nu för andra gången, men jag ser inte ljust på detta. Nej, jag gillar det inte alls, det känns verkligen som en del av mig försvinner, om de skulle vara borta!

Hur som helst, igår var jag med Nicklas och Johan. Vi åkte med Johans båt, asså inte en vanlig motorbåt, utan en lite lyxigare modell,  till Ekerö och åt pizza där. Efteråt åkte vi hem, och sen åkte vi till mig, där vi var ett tag innan vi tog mopparna och åkte till mölle, för att supa lite. Ja, verkligen lite för vi var tre personer på en halv flaska vodka! Sorgligt ändå, för man blir ju inte ens en gnutta berusad av det! Sen gjorde jag och Nicklas en rolig upptäckt. Johan är i princip alkolist. Han tjatade hela kvällen innan liksom! Det roligaste var hans kommentar sedan. Mitt minne är inte det bästa, men det var något i stil med: Man ska inte dricka för att bli full, utan för att umgås och prata i en grupp! Gud, vad jag och Nicklas skrattade åt det! Om ni inte förstod det, var jag inte seriös om att han är alkolist! Vi pratade i alla fall där ett tag och hade allmänt roligt innan vi åkte till Nicklas, såg lite Monty pyton och jag sedan begav mig hem.

Kort och gott, igår var en bra dag, idag suger hårt!  Föresten får jag inte glömma att säga att cityakuten drar igång igen den sjätte oktober!! Tanken på det, gör mig i alla fall lite gladare!


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Jaa... umgås och prata i en grupp är ju verkligen det viktigaste, Johan bryr sig ju ändå inte ett skit om det finns sprit..... eller vänta..... var det inte han som ville dricka upp dom absolut sista dropparna ur vodkaflaskan? x)



Men som sagt, att sitta i en grupp och prata är ju sååå mycket viktigare ;)

2008-09-27 @ 20:35:12
Postat av: LILLE

Stackars dig :S jag vet som sagt inte vad jag skulle tagit mig till om typ texter och sånt försvann.. och du skriver ändå mkt mer än mig. så.. jag vet inte vad jag ska säga riktigt:o<3

vi ses på torsdag<33 puss på dig<33

2008-09-27 @ 23:05:43
URL: http://icemoore.blogg.se/
Postat av: Simone Berg

Mjo, det jag menar! :P



Lille, du är så söt och sjunger så fint och är så allmänt bäst, så du behöver inte säga något alls! <3 ..Bra som du är helt enkelt! :) <333 och ja, det gör vi! pussaar! <333

2008-09-27 @ 23:10:09
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/
Postat av: Terran

Nej :o stackare, alla texter och allt skit :( Men remember till nästa gång, spara på ett usb! 8) <3 och du. Vi måste ses <3

2008-09-28 @ 00:32:59
URL: http://teatravelsmallriverstream.blogg.se/
Postat av: Simone

jomen jag hade ju typ ny dator...ofta ja tänkte att den skulle cpaa sig! :O åh, joo..ja hade tänkt det! :O daammmit! ..aah, de måste vi faan! <33

2008-09-30 @ 21:16:30
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0