They treat horses, don't they?

Idag var det en kort skoldag. Närmare bestämt en lektion, och en föreläsning av Raman Mehrzad, om hans bok "MVG i allt". Jo, det var intressant och man blev verkligen inspirerad! Förhoppningsvis så slutar även vår mentor, Christer att tjata så mycket nu på mentorstiderna, när föreläsningen varit! Han får allting att låta så tråkigt, fast han slår i alla fall inte britt-marie! Nej, jag orkar inte gå in på det, men ni som går i klassen kanske förstår vad jag menar!

Efter föreläsningen och lunch på skolan åkte jag till läkaren. Jag hade en annan den här gången, och hon var mycket bättre, eftersom hon lyssnade mycket bättre på vad jag hade att säga. För mig är det verkligen viktigt! I alla fall tyckte hon vi skulle undersöka om det var något reumatistisk, vilket jag ju tidigare varit inne på! Jo, det känns bra! Sen var jag även hos Eva Bielke, och rättade till bäckenet igen. Jag har sne disk igen också, så jag måste börja med de övningarna igen. Jaja, det känns som det går framåt i alla fall!


Kommentarer
Postat av: L

har du läst MVG i allt? jag läste den typ i våras. känns lite värdelöst, han vill ju typ att man inte ska ha något liv och bara ägna all sin tid till skolan? fuck no! jag vägrar. ehe.

2008-09-19 @ 22:53:02
URL: http://obalans
Postat av: Paulina

en intressant föreläsnig, förstår vad du menar med Britt-marie!!!

Vi ska ha henne i biolgi också suck

2008-09-20 @ 14:46:15
URL: http://kungpau.blogg.se/
Postat av: Simone

naah, har inte läst den! ..Och, jo jag kan tänka mig det! ^^ ..kanske ska försöka läsa den, men vet inte om jag vill det! Jag har en tendens att bli mindre motiverad av att läsa om hur viktigt det är med planering etc, hööhö...



NEEEJ, INTE I BIOLOGI OCKSÅÅÅ? jag hade ju hoppats slippa henne efter NKA..ska hon göra ännu ett ämne ointressant?

2008-09-20 @ 23:31:08
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/
Postat av: Nicklas

Britt-Marie är inte föör hemsk, tråkig människa men helt okej lärare, finns inte så många roliga lärare... du får nog lära dig att stå ut eftersom vi förmodligen kommer ha henne i Biologi A, B & Biologi Breddning efter naturkunskapen x) föörutsatt att du inte väljer NKB i individuella valet ^^

2008-09-21 @ 12:27:04
Postat av: Simone

Bara för jag typ är van med att bara ha bra och roliga lärare! :P höhö, ofta ja skulle välja till mer av henne! ..Nah, jag tycker inte hon är särskilt bra lärare! ..En bra lärare ska kunna få en att lyssna! ..som Gurra! :O

2008-09-21 @ 20:06:02
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0