Photographs and memories

Klockan är 22.53 och jag hade tänkt gå och lägga mig nu snart. Det känns bra att jag tagit bort bdb, så jag inte sitter fastklistrad där för att jag bara ska kolla igenom alla bilderna innan jag lägger mig. Jo, det har hänt att jag har lagt mig flera timmar senare på grund av det. Ny start för mig på så sätt, även fast det tog emot att ta bort sidan! Nu är jag i stället inne enbart på facebook, och den här bloggen. Visst, jag skulle säkerligen kunna skriva flera inlägg om jag så velat, men jag känner inte att det är lika beroendeframkallat att blogga. När det kommer till facebook, är jag inte sådär jättefäst vid det ännu, så där lär jag inte heller fastna! Hur som helst har jag träffat Davy, Fia och Terran idag. Mest Davy, för de andra var sega på att komma, så vi hann inte umgås så mycket med dem. Jag och Davy ägnande mestadels tid till att kolla på foton. I alla fall, följde jag och Fia med till Vackstanäs och jag säger då det: jag hade inte tackat nej till att bo på internat! Fast jag gillar ju Tullinge, och min klass är bäst, så jag skulle ändå inte vilja byta!

Vi hade även visning av vårt hus idag! Det kom bara två familjer, men det är ju visning på tisdag också, så förhoppningsvis kommer det fler då!

Kommentarer
Postat av: Terran

Jag kom så fort ja kunde! :o hihi. Blogg IS beroendeframkallande :O 8)

2008-09-12 @ 16:37:39
URL: http://teatravelsmallriverstream.blogg.se/
Postat av: Simone

jo, men nej! inte på samma sätt som bdb! ^^

2008-09-13 @ 15:32:19
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0