I miss you guys!

Idag har det också blivit en del "inför Kenya"-fixande. Bland annat tog jag sista vaccinationssprutan innan avresan, införskaffade mig Malarone (malariatabletter) samt lite mer kläder och ett knäskydd.

På kvällen åkte jag sedan hem till Julia och träffade henne, E! och Hilda. Jag kan ju säga att både Julia och Hilda är mycket nervösare för min Kenyaresa än vad jag själv är. De är så himla söta, däremot gör de att jag känner av mera hur mycket jag kommer sakna dem alla!
   Och hur mycket jag redan har saknat dem under året som gått. Jag saknar Rönningegänget helt enkelt, och när jag kommer tillbaka ska jag se till att vi umgås mer än vad vi gjort under första året i gymnasiet. Jag får helt enkelt ta arslet ur soffan och pallra mig över till dem!

Puss på mina sötnosar, det kommer bli svårt utan er (även fast jag nog tror att jag klarar mig)! <3

Kommentarer
Postat av: lille

men ååh vilken snygg header du har gjort simon eeee :D och fint skrivet till dina små kompisar ^^ kommer att sakna dig hur mycket som helst ska du veta!! morr på att du måste åka <3

2009-08-18 @ 11:18:40
URL: http://isheden.blogg.se/
Postat av: Terran

Kommer sakna dig mycket när du är borta!! Men vi vet ju att du kommer klara dig galant även utan oss. Ser fram emot att träffa en riktig niggah när du kommer tillbaka ;D <3

2009-08-18 @ 13:42:37
URL: http://teatravelsmallriverstream.blogg.se/
Postat av: Simone

Lille: hihih, taack! :) lite sådär enkel, men det är väl vad jag klarar av.. Och jag kommer sakna dig massa jöö, men tror ändå jag får det underbart! :) <3 och imorrn sees vi, kommer vara så sorgligt att säga hejdå! "/



Terran: haha, Se inte fram för mkt till att jag kommer bli en niggah.. Värsta pressen jöö! :O mjoo, jag klarar mig mig, men sakna kommer jag ju massa! "/



2009-08-18 @ 16:42:27
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0