It's all starting to get real now

Idag hade jag tänkt påbörja min packning lite smått. Eller påbörjad kanske den redan var, men tanken var att en väska skulle fyllas. Det har den också, och det är knappt hälften av de kläder jag ska ha med mig. Hur ska jag lyckas med det här? Jag, som är jättedålig på att packa. Som alltid lyckas ha dubbelt så stor och tung väska som alla andra.
   Nej, nu blir det att börja om. Imorgon kanske, för jag tänkte inte vara vaken så mycket längre nu.

Tidigare under dagen var jag och växlade pengar. Nu har jag i min ägo Kenyansk Shilling (KES). Min resa blir mer och mer verklig för mig. Det kommer att hända, hela mitt liv kommer att förändras under ett år. Visst lär studierna vara ganska snarlika, men kulturen, miljön och levnadssättet kommer bli helt annorlunda. Jag kommer att spendera ett år i Kenya, i Nairobi, som visserligen är en internationell stad, men helt annorlunda från det hetsiska Stockholm.
   Jag är peppad!


Kommentarer
Postat av: Fia

asså, fett KUL!!!! :D

2009-08-13 @ 11:55:52
Postat av: Therese

Shit, förstår att du är peppad! Tror det kommer bli skitkul. Lite avis är jag faktiskt ;)

2009-08-13 @ 22:20:49
URL: http://teatravelsmallriverstream.blogg.se/
Postat av: Simone

haha, jamen verkligen!!! :D:D



..Fast du slipper iaf packningen (mindre kul)! :P

2009-08-14 @ 02:05:07
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0