Preparation for the journey

Nu är det bara 4 dagar kvar och sedan bär det av till Kenya. Nervositeten börjar så smått krypa sig på mig, men jag är allra mest förväntansfull. Däremot fasar jag att jag inte kommer få ihop packningen. Insåg alldeles nyss att det bästa blir att ta sovsäcken i handbagaget, eftersom den annars tar upp halva väska nummer två. Så nu med lite omtänk borde det nog fungera. Har lite kläder kvar att tvätta, något mer att köpa, men annars ska jag försöka få ned allt i väskan nu ikväll.

I övrig har jag haft en mysig dag idag med Jonas. Drack även dos nummer två av dukoralen, så nu är skyddet mot kolera fullständigt. Dessutom har jag hämtat ut inolaxol, den medicin jag antagligen kommer få ta ett tag för att få reda på mina magproblem. Även fast jag hatar att erkänna det (eftersom det är en sådan krånlig medicin), verkar det faktiskt hjälpa.
   Men visst vore det trevligt om det faktiskt blev bra i magen min!


Kommentarer
Postat av: lille

BUUUURKmedel för min simone ;) :D eller visst var det det :P <3 ?

2009-08-19 @ 10:39:32
Postat av: Simone

hahah, jaa.. fast BUUUULKmedel xD men jag har fått i pulverform nu iaf.. lite bättre! :P

2009-08-19 @ 13:04:39
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/
Postat av: Petter

Nice med en medicin som kanske funkar en aning! :d



Hoppas att de har bra service och visar filmer på flyget, det kan bli sjukt segt under långa flygningar annars.. Och speciellt om man flyger ensam :(



Hade gärna sagt hejdå på Arlanda men nu är jag redan i Umeå och då blir det lite svårt... Hoppas att allt som har med resan och nya skolan att göra går bra, lycka till med allt som finns och akta dig för den mörka kontinentens sjukdomar! ^^

2009-08-20 @ 22:08:12
Postat av: Simone

lycka till i Ume nudå! O nu pörskan må du ju börja prata lit norrlänska! haha, skeetaroligt! :D



yesyes, men åker med en till jag pratat mkt med och träffat en gång.. Dessutom flyger vi över natten, så vi ska väl försöka sova bort resan tror jag!

2009-08-21 @ 01:00:17
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0