Fire in the belly

Jag mår dåligt i magen. Tidigare idag mådde jag inte särskilt dåligt mer än att jag var trött, men sen kom illamåendet samt magont, och slutligen spya. Petter är här och det vore konstigt om han inte blivit smittad. Vi har delat glas, mat och saliv, så det vore extremt konstigt annars.

Han är en bra kille dock, och jag känner inte någon sorts pinsamhet ändå fast han fick se mig spy. Jag vill ju inte att han ska få mitt virus. Vi har för mycket i skolan nu båda två, så det är olägligt. Dessutom är vi båda förkylda, men sådant kanske också är oundvikligt.

Mitt inlägg blev inte riktigt som vanlig. Det flöt inte på, jag fick tvinga ut orden. Jag brukar vanligtvis inte göra så, för då är det ändå inte en själv som skriver. Nu ska jag i alla fall sova, och förhoppningsvis mår jag bättre imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lille

stackars simone, krya på dig och FÖRLÅT om jag smittade dig..

<3

2009-02-12 @ 21:24:04
Postat av: Simone

haha, det kanske inte ens var du juuu! ^^ vi skyller på Petter! ;)

2009-02-12 @ 22:04:53
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/
Postat av: Petris

Hahah "Han är en bra kille dock" :D

det är väl ändå en underdrift? :) <3



Och jag blev inte smittad fast vi delade på det mesta! Mitt immunförsvar är bäst (; fast det klarar inte av att spöa en vanlig förkylning, grr.



Och vadå "skyller på Petter!" ? :O

Sen när blev jag den onda smittbäraren för allt dåligt? :(



Puss!

2009-02-16 @ 02:04:15
Postat av: Simone

hahaha :D:D det är väl ändå jag som har alla bakterier! men det behöver vi inte säga till någon! ;) puss på dig söötast <33

2009-02-20 @ 00:05:55
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0