Tell me where it hurts

Nu är det alldeles för länge sedan senaste inlägget. Detta blir kort dock, för jag har inte särskilt mycket att skriva, och sedan vill jag komma i sängs så snart som möjligt.

Jag har varit jätteförkyld sedan nyår och hostat extremt mycket. Nu börjar det dock äntligen bli bättre, så jag får hoppas att det inte vänder igen. Jag har även blödigt näsblod på sistone. Första gången kom det väl en 2-3 dl utforsandes, nu inte riktigt lika mycket, fast det sätter igång lite då och då. Fast det är väl såklart när man hostar och snyter sig en massor. Sedan blir det ju inte heller riktigt lika mycket sömn på grund av förkylningen heller, men som sagt det börjar bli bättre!



Vad som gäller annars är att jag ska besöka huddinge gymnasium imorgon. De har en plats ledig i klassen jag skulle gå i sådana fall, så om den är bra börjar jag antagligen där. Min resväg blir 2/3 kortare, och jag behöver inte vänta i en halv evighet på bussar och tåg som jag behöver för att kunna ta mig till tullinge. Dessutom hoppas jag få en bättre kemilärare (Christer är jättebra på kemi som alla säger, men han är inte bra på att lära ut). Jag kommer däremot sakna min klass extremt mycket och alla kompisar jag har fått! Sedan att jag får börja om musiken igen (som varit det enda jag lyckats hålla min prestation uppe i), känns inte heller sådär jätteroligt. Inte heller att börja om historian, men jag får i alla fall en chans till att få det betyg jag vill ha i Naturkunskapen!

Nej, jag ska sluta prata om skolan nu och gå lägga mig istället. Jag kommer antagligen med en uppdatering imorgon om hur det gick, och vad jag tycker. Håll utkik (för er som bryr er)!

Kommentarer
Postat av: Lille

Obehaglig bild :/ blir ledsen när jag ser den.

och det där med skolan, jobbigt att börja om vissa kurser, känns ju nästan onödigt :S fast i och för sig vet ju inte de vad du har gjort tidigare så... men men... hur går tankarna?<3

2009-01-14 @ 20:36:17
Postat av: Simone

höhö, jo.. det är ju det jobbiga! ^^ hmm, men kanske går bättre då, förhoppningsvis! :P

2009-01-15 @ 23:13:34
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/
Postat av: Gåsen

Bilden är läskig :(

2009-01-19 @ 00:31:17
Postat av: Simone

Naah, få inga mardrömmar nu! :O

2009-01-21 @ 21:47:48
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0