Two ships

Jag var hemma från skolan idag, mår illa och har gjort det sedan igår. Det har dock blivit lite bättre nu, men istället fick jag mer ont i huvudet. Hur som helst mådde jag allmänt dåligt både fysiskt och psykist hela dagen, men sen kom moder hem och hade med sig ett brev från tullinge gymnasium. Inuti låg mitt betyg i Naturkunskap, och gissa om jag blev glad över att öppna det och få se att jag har fått MVG! Det var faktiskt inte alls särskilt väntat, för min lärare sa att jag skulle få VG, då jag låg på gränsen, men hon tyckte att det lutade mer åt VG-hållet. Nej, nu är jag jätteglad, och har fått lite ny styrka! Kanske klarar jag att kämpa hela terminen igenom. Jag har ångrat mig, jag tänker inte ge upp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Never Give Up Simon eeeee,

jag finns alltid här för dig! <3

2009-01-27 @ 21:32:50
Postat av: lille

klart det var lille som skrev det, det kanske du förstod. men ändå!<3

2009-01-27 @ 21:35:06
Postat av: Simone

Ah, jo det fattade jag! ditt Simon eeee avslöjade dig! :O höhö..Åh, och jag för dig! <3

2009-01-28 @ 16:56:14
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/
Postat av: Terran

Klart du klarat! Man kan inte ge upp bara sådär.. :) <3

2009-01-28 @ 21:09:25
URL: http://teatravelsmallriverstream.blogg.se/
Postat av: Simone

hehe, det var bra att jag gjorde!! :D Och ne, kanske inte! ^^

2009-01-31 @ 00:18:33
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0