Split decisions

Det gick bra på besöket idag. Eller vad man nu ska säga. Jag gillar skolan extremt mycket, men vet inte riktigt om jag vill lämna min klass i tullinge. Den är bäst, även fast den i huddinge säkert är bra också.Jag vet inte, jag har fått beslutsamhetsångest. Att våga steg och göra val. Det kan avgöra huruvida jag kommer att orka med skolan eller inte. Nej, det är svårt att göra val, det borde finnas någon lite ängel som berättar hur man ska välja.

Jag har i alla fall börjat förstå lite mer kemi. Det vi arbetar med nu (redoxreaktioner, oxidationstal etc.) är mycket lättare att förstå än tidigare kapitel. Kanske är det för att jag lagt ned lite tid för plugg, men det är ganska intressant. Måste bara lägga ned tid till att lära allt annat jag missat. Någon som har lust att underlätta?

Solen idag värmde (i själen, kroppen frös ihjäl) i alla fall. Att man kan bli så glad av lite ljus! Kylan tar dock död på mig. Jag passar nog inte riktigt in i Sverige. När jag har råd och slutat skolan ska jag åka till något varmare land. Nej, nu ska jag kolla lite på tv, och sedan plugga lite mer. Måste passa på nu när jag i alla fall har lite vilja!

Kommentarer
Postat av: Lille

Du behöver inte svara på dina tankar på förra inlägget, jag fick ju svaret här nu. Du gör det som känns allra bäst. Förstår att det är jättesvårt. Det vore väldigt kul om du började i Huddinge kan jag ju säga dig lilla Simone!

Ses vi imorgon<333 ?

2009-01-14 @ 20:43:46
Postat av: Simone

Jo, jag ska ju ge det en chaans! :D:D yaay, fast det vet du ju redan nu xD hahaha, inte imorrn, men på lördaag!!! <33 Jag vet du skrev det igår, men nu vet du ju redan att vi sågs idag.. :P heheh

2009-01-15 @ 23:12:15
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0