Girls just wanna have fun..

Har varit på Harry Potter and the half-blood prince nu! Det var awesome, fast måste säga att det är tur att man inte läst boken på ett tag! Jag tycker att de lyckades väldigt bra med humorn till denna film, saknade vissa delar, men i övrigt var den faktiskt bra! Mer värd än de två stjärnor recensenterna hade gett, men har de någonsin rätt? (svaret på den frågan är alltså nej)

Det var också trevligt att träffa Davy igen. Är så tråkigt att vi nästan aldrig träffas längre, eftersom hon ändå är den jag känt under hela mitt liv. Å andra sidan vet jag att jag alltid kan lita på henne (även fast hon blivit lite av en fjortis), och att hon alltid kommer finnas för mig!


Kommentarer
Postat av: soFia

Ja vet asså kritikerna vet ju verkligen inte va dom snackar om!! Den va ju lugnt bäst av alla och ja skratta flera ggr :D

2009-07-16 @ 11:34:10
Postat av: Davy

filmen va så sjukt kiing :D hahah å vadå fjortis, de vet ja inget om ;D <3

2009-07-16 @ 11:35:28
Postat av: lillle

haha den var bäst :D bästa hittills måste jag säga :) absolut mer än 2 stjärnor, blev suris när jag såg det !!!

2009-07-16 @ 12:04:26
URL: http://isheden.blogg.se/
Postat av: Simone

Jomen jag måste faktiskt också hålla med om att det var bästa hittills! :D



haha, Davy.. Denial is a good thing! :P

2009-07-16 @ 14:24:09
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0