Here comes the sun

Idag har jag rensat lite bland foton, men annars har jag väl inte fått så mycket gjort. Satt ute i solen, drack kaffe och läste på förmiddagen. Det var mysigt. Solen har varit efterlängtad kan jag säga!

Sedan kom Broder, Pillan och barnen på besök, vilket var väldigt roligt! De har bilat igenom en hel del länder, så det var ett tag sedan man såg dem. Nelli och Wille har nu varit i fler länder än mig. 22 länder som broder min sade, och Nelli är ändå bara 1 år gammal (visserligen 2 i september). Jag är 17 år och har varit i 13 länder (vilket ändå är hyfsat många). Hur som helst fikade vi litegrand, pratade och spelade lite fotboll (med en basketboll). Trevligt värre!

Jag har börjat blöda näsblod igen. Mindre trevligt! Min näsa gör ont, jag mår illa och skakar. Kan i och för sig också bero på koffeinabstinens eller att jag just vräkt i mig en hel påse vinägerchips (de är ju så goda).
Nej nu ska jag duscha och sedan bär det av till sängen.
Nattinatti gött folk! :)

Kommentarer
Postat av: Petter

Haha pluttis, du är väl inte 17 än? :P

Försök inte låtsas om att du är lika gammal som mig, det går jag inte på! :D

2009-07-19 @ 20:12:16
Postat av: Simone

men haha! -.- Snart sååÅ!

2009-07-20 @ 15:37:06
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0