I just love to eat!

Var i skärholmen idag. Hade tänkt shoppa med Joakim, men det blev inte så mycket shopping. Istället tog vi en kaffe och sedan pratade vi bara. I massor! Det var hur som helst roligt.

Nu har jag hängt upp tvätten, men så mycket mer har jag inte fått gjort. Ska sätta igång strax, men först är det allsång på Skansen. Sedan ska väl jag och moder se en Beck-film. Om hon inte somnar om vill säga. Jag är sugen på chips. På vinägerchips. De är så goda att jag dör! Men nej, vi har inga, så jag ska försöka lura moder att få lite popcorn. Jag är verkligen alltid sugen på något. Mig i ett nötskal.

Kommentarer
Postat av: LILLE

så kul att du har kommit igång med bloggandet igen Simone :) din blogg har alltid varit en av de bästa att läsa :D

2009-07-15 @ 11:01:47
URL: http://isheden.blogg.se/
Postat av: Simone

näst efter din! :D (öhöh, eller långt bakom)

2009-07-16 @ 01:25:50
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0