Kenya here I come!

Har fått svar från svenska skolan i Kenya nu att de fått ett återbud, så jag får den platsen i stället! Så nu blir det att börja fixa och planera inför det. Inget direkt spenderande av pengar heller, så det blir mest att vara hemma i sommar och göra saker som är gratis. Så, någon som vill umgås? Jag ska väl försöka ta upp bloggandet nu igen, så att jag kan hålla er här i Sverige uppdaterade. Tänkte att jag likväl kan börja redan nu, även fast det blir ganska tunt innehåll.


Fast mer än sådär blir det inte, för nu ska jag sova. Nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Lille

1. Grattis till platsen :D:D:D

2. Jag vill umgås med dig :D

3. Ha det bäst så länge :)

2009-07-06 @ 18:35:51
URL: http://isheden.blogg.se/
Postat av: Petter

1.Du kom in på skolan, grattis! :)



2.Du försvinner från Sverige, skönt för dig men tråkigt för resten av befolkningen :(



3.Och bra att du kommer igång med bloggen igen, jag är sjukt nyfiken på hur stora spindlar det kommer vara i din säng i Kenya! :D



nu ska jag också sova, bajs.

2009-07-07 @ 05:11:28
Postat av: Simone

Det kommer inte finnas några spindlar i Kenya.. Gaah! (denial)



TACK LILLE!! :D:D:D vill umgås meera! :)

2009-07-11 @ 04:30:24
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0