Sing, Sing, Sing

Idag var en ganska så mycket mer händelserik dag än igår. Morgonen började med att jag sov (go figure), sedan sov jag vidare och efter ett tag gick jag faktiskt upp (hör och häpna). Klockan var då runt halv 12. Jag tog min kopp kaffe (som moder så snällt gjort i ordning) och åt tortollini med gorgonzola (dock innan jag börjat dricka kaffet). Samtidigt började jag kolla på en film, vilken jag sedan fastnade framför.

Runt kvart i 2 mötte jag sedan upp Petter. Vi spelade tennis i drygt en timme (min rygg är som vanligt ur funktion med en sträckning vid vänster skuldra, så ville inte riskera att göra den värre genom att spela alltför länge). Det var trevligt att få känna sig i alla fall en gnutta aktiv! Dessutom totalägde jag Petter (eh, not. Tvärtom)!

På eftermiddagen kom sedan Lille och Fia. Vi sjöng lite singstar och åt sedan taco. Prat var det också en hel del av. 
   Sedan fick Simone (yeah, that's me) den bra idén om att vi kunde messa Joakim och be honom komma, vilket sedan resulterade i att vi även fick Erik på köpet! Roligt värre kan man tycka (och tycker man dessutom)! Det blev mycket flumm, mycket skratt, mycket prat, en del falska toner och faktiskt en del toner som kom rätt också! Det kanske ni inte kunde tänka er?

Av att döma på hur mitt blogginlägg ser ut kanske ni förstår att jag fortfarande är kvar i flummstadiet. Inte lika roligt om man är ensam dock, men det fungerar väl det också!


Kommentarer
Postat av: Fia

haha självklart ;) men d va fett mys<33

2009-07-19 @ 11:20:24
Postat av: Simone

Det var asmysigt! :D

2009-07-20 @ 15:35:28
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/
Postat av: lille

tack för en riktigt trevlig eftermiddag/kväll :D <33

2009-07-20 @ 16:26:08
Postat av: Simone

Jamen tack själv sötoo! :D

2009-07-21 @ 00:08:01
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0