Suddenly I'm five years old..

Idag bar det av till vaccinering. Två sprutor mot Hepatit A och B samt Gula febern. En i vardera arm. Det gjorde ont, men efteråt fick jag en klubba och blev plötsligt mycket gladare. Godis är gott! Måste åka och vaccinera mig mot resten innan jag åker också.

Hur som helst är jag väldigt pepp inför Kenya. Känns fortfarande som en dröm, men det ska bli jätteroligt! Dessutom behöver jag inte längre skicka ned min packning för man får tydligen ha två väskor med vardera 23 kg med sig på planet, vilket är väldigt skönt! Jag lovar också att uppdatera min blogg mer ofta när jag är där nere, vilket är positivt för er. Eller?

Nejmen nu tänkte jag ta och försöka komma till sängs. Imorgon bär det av till Skärholmen för att reashoppa lite.
Puss, kram och God natt! :)

Kommentarer
Postat av: soFia

ja så klatr d e bättre för oss! haha men va kul att d blir av, när åker du? :D<3

2009-07-14 @ 07:48:34
Postat av: Simone

haha, den 22 augusti! :D

Så vi måste hinna ha massa med söndagar innan! :O

2009-07-14 @ 19:57:58
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0