The embassy of Kenya and the struggle with finding in the city

Det här med att sätta igång nu. Jadu, det gick ju som det gick. Fast å andra sidan spelar det ingen roll.

Hur som helst. Idag var jag på kenyas ambassad. Visum fixat. Skönt att ha det gjort ändå, eftersom jag är värdelös på att fylla i sådana där papper. Så osäker på vad de söker, även fast det är ganska klart. Blir osäker på om jag verkligen föddes i Sverige, och kanske ändå har en annan nationalitet? Nejmen, det är jobbigt!
 
I detta måste jag väl erkänna att jag är helt lost på Stockholm stad. Den är bara inte uppbyggd sådan jag vill ha mig, något som stör mig så extremt mycket. När jag äntligen tror jag börjar få lite ordning på den, så flyttar sig ställen igen! Helt stört. Nej, jag tror inte Londons flygplats (som sägs vara väldigt jobbig och svår att hitta på, därav flyger jag inte via den när jag åker till Kenya) är någon match mot att försöka hitta gåendes i Stockholms Stad!

Med det sagt avslutar jag detta inlägg.
Puss, kram och massvis med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Lille

Puss, kram och massa kärlek till dig med :D:D!!

2009-07-12 @ 21:22:13
URL: http://isheden.blogg.se/
Postat av: Simone

hihi! :D eltooonaaa! :D:D:D

2009-07-13 @ 23:28:21
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0