Pain and complainments

Både igår och idag har jag handlat en del saker inför Kenya. Några klädesplagg närmare bestämt! Jag kan ju säga att mina knän och min rygg värker som om jag verkligen vore 80 år gammal. Har tankar på att skaffa mig knästöd, och hoppas på att det ska bli bättre. Ska väl även försöka få en remiss till röntgen av dem vid nästa läkarbesök (trots allt har jag ju blivit sparkad av häst där, så det kan ju faktiskt vara det som är problemet). Nej, nu ska jag inte klaga mer!

Imorse var jag på Huddinge ungdomsmottagning. Barnmorskan som jobbade var jättetrevlig, och vi kom fram till att jag ska avvakta med att skaffa p-stav tills efter det att jag kommit hem från Kenya igen (eftersom det vid komplikationer inte vore så roligt att bli skuren i armen när man är i Kenya) . Jag fick därför recept på p-piller för ett år, vilka jag glömde bort att hämta idag (fastän jag tänkte på det precis tills dess att vi gick in på apoteket).

Nu sitter jag mest framför datorn och är seg. Maj och Iza ska väl komma hit snart, men funderar på att lägga mig tidigt ikväll, och kanske gå upp tidigt imorgon också! De planer jag gjort med Nina och Johanna blev tyvärr inställda, vilket jag finner ytterst tråkigt. Nu när vi äntligen fått ihop något!
   Fast vi får hoppas att även Malin kan komma på det nya datumet vi sätter ut! Ju fler desto bättre. Eller ja, inom vissa gränser förstås!
   Så imorgon kanske jag åker in till stan och kollar (alternativt medverkar) i prideparaden. Beroende på om jag hittar någon att släpa med vill säga. Nu ska jag ta mig en värktablett och fortsätta känna mig gammal! (haha, där kom klagandet tillbaka)

Kommentarer
Postat av: Davy

menar du lärarna nina johanna å malin...?

2009-08-07 @ 11:36:51
Postat av: Simone

haha, yees.. Nina och Mattano kommer imorrn! :)

2009-08-08 @ 02:15:51
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0