Sea change

Solen skiner starkt, blåsen svalkar med sina friska vindar och vattnet är sådär lagom varmt. Jag skulle kunna bo såhär, vilket jag även planerar att göra så småningom. När skolan är slut och kanske lite senare ändå, beroende på hur det ser ut ekonomiskt och med vidare studier, då ska jag flytta till varmare vidder.

Jag och moder har hittat ett bra och billigt ställe nere vid stranden. Det är synd bara att han som arbetar där är ful och ska insistera på att ta mig ut på hans motorcykel eller äta glass med honom någon dag. Nej, det kommer inte att hända!

Kommentarer
Postat av: Fia

haha, d låter kul xD men bra att du gillar Brasilien iaf:D<3

2009-03-22 @ 16:22:09
Postat av: Simone

japps.. Utomlands är <33 Sedan är det fint här! Trevliga människor till största del också! :)

2009-03-23 @ 02:10:44
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0