Shifting equilibrium

Jag lyckades övertala moder min att åka utomlands. Det blev visserligen inte Mexico, men Brasilien sitter inte helt fel det heller. Den 11/3 åker vi alltså bort på två veckors semester, något skolan inte alls gillar. Jag behöver verkligen få komma bort ett tag, så det gör nog bara gott! Dessutom är det så mycket lättare att studera på stranden i värmen, så även fast det kanske inte är så bra att missa skolan kommer detta ge mig mer ork.

Idag ska jag plugga matte, då det är matteprov imorgon. Förhoppningsvis ska det gå bra, men jag har en del jag måste kolla igenom. Sedan ska jag försöka planera litegrand och ikväll ska jag kolla på Desperate Housewives!

Kommentarer
Postat av: sofia

Man får väl gratuleta till övertalningen! D gör dig nog gott:) måste dock säga att ja e en aning avundsjuk;)

2009-03-03 @ 19:51:54
Postat av: Simone

Såklat att du är! ;) Det är alla!! moahahah :D

2009-03-03 @ 20:53:57
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/
Postat av: Lilllllle

lyxis där :o men skönt föreeej :)

2009-03-04 @ 21:03:30
Postat av: Simone

jo, verkligen! :D <3

2009-03-04 @ 22:10:50
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0