Because there's no one like you

Om man verkligen älskar någon ska det inte behövas bekräftas stup i kvarten...

Simone säger (00:22):
och förlåt att ja är dålig på att hålla kontakt, men kom ihåg att du är bäst o att ja älskar dig iaf!

Linnéa säger (00:22):
men jag är minst lika dålig på det. man kommer av sig i vardagen och så. men jag älskar dig också det förändras ju inte direkt.




Nu har lovet varat i 5 dagar. Det har gått något ofantligt snabbt och allt jag kan tänka på är att det snart är slut. Ändå längtar jag. Nej, inte till skolan, men till att lördag ska komma! För vet ni vad? Min broder och Pillan kommer ned då, och det ska verkligen bli underbart att träffa dem igen! Att få ta det lugnt och softa 2 dagar mer än vad jag annars skulle fått.

Imorgon blir det chill, kanske lite sola vid poolen. Fast plugga blir det också till. Ligger så mycket efter, så det blir att ta igen stort! Sedan blir det en lugn kväll ute med Lina.

Kommentarer
Postat av: lille

aw vad gulligt att du la ut det i bloggen :) men det är så sant. man måste faktiskt inte hålla kontakten varenda dag för att vänskapen ska kunna bestå<3 missu<3:)

2010-02-27 @ 16:09:36
Postat av: Frö :)

visste inte att du red heller men då måste vi ju ses nån gång och chilla på hästryggen! fin blogg btw :D

2010-03-03 @ 17:18:31
URL: http://lejonmedkoppel.blogg.se/
Postat av: Simone

Lille: And I miss u! <33

2010-03-07 @ 18:42:48
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0