25 days left

Idag handlade jag kläder på Toi market. Det blev fem tröjor, en mössa och två små väskor för 550 KSH, alltså ca 50 SEK. Lite sådär värt kan man tycka, eftersom det endast är ett H&M-linné hemma i Sverige. Hur som helst var jag där med världens bästa Ellen Sturesson, och vi hade roligt minsann. Mysig fika på Java blev det efteråt, men bara en kaffe. 90 KSH kostade den, alltså ca 8 SEK. Förstår ni att jag kommer få svårt att leva när vi åker hem till Sverige igen? Det är endast 25 dagar kvar nu, vilket känns extremt konstigt och nostalgiskt. Jag kommer sakna Kenya så mycket och även människorna här!



Imorgon är en stor dag och jag kommer hålla tummarna. Vill så gärna veta redan nu helt säkert att det ska gå bra, men såklart kan man inte se in i framtiden ens de gånger man verkligen önskade att man kunde det. Hur som helst önskar jag lycka till!

Kommentarer
Postat av: P

Tack snälla rara söta! Ser fram emot din hemkomst. Kramar

2010-05-18 @ 22:53:41
Postat av: Simone

Jag ocksåå.. lite både och förstås, men vill träffa er igen! :)

2010-05-19 @ 22:49:33
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0